in Erp

Een uniek Aziatisch All you can eat restaurant

1. Wij zijn hier een aantal maanden geleden wezen wokken. Op zich een mooi restaurant en ontzettend leuk opgediend, allemaal in wokpannen en veel keuze. Heel veel groente en vlees en vis voor op de Teppan Yaki en Chinese gerechten die normaal op de kaart staan. Ook is er een kinderhoek met allemaal friet en kipnuggets etc., en als deze dicht is omdat er weinig kinderen zijn, kun je deze gerechten zonder extra kosten aan je tafel laten serveren. Ook heel veel keuze in de toetjes hoek, lekker ijs, puding, taart, en zelfs spekkoek.

Maar helaas zag het er allemaal niet heel erg vers uit, met name de groente zagen er een beetje oud en uitgedroogd uit.
    Op het vlees zat ontzettend veel zout, ik denk om de goedbaarheid te verlengen. Sowieso zat er overal heel veel zout op, je moest echt veel drinken en dan nog volgens mij heel ongezond.

Dus vooral omdat het niet heel vers was en ontzettend zout was komen wij hier niet meer, ondanks het vriendelijke prijsje van 16.50 pp.