Op deze locatie zit nu 'D'n Heerboer'

1. Een mooi, overzichtelijk, heerlijk wokrestaurant in een prachtig pand (een oude boerderij) en sympathieke bediening.

Na heel wat wokervaring en teleurstellingen kwamen we bij dit restaurant uit, waar ons vooral de versheid en verscheidenheid van de producten opviel, naast de rustige sfeer.

Er is veel keus, met name om te laten wokken heel veel verse vis en groente. Er is ruime keus voor de Teppan Yaki, zowel vis als vlees ( van zalm tot kangaroo). 5 soorten vlees en 4 soorten vis, ook kun je heerlijke groente laten bakken/grillen.

Er is veel keus, maar per gerecht ligt er niet heel veel in de warmhoudbak, maar word constant aangevuld zodat je steeds lekkere verse producten hebt. En niet van dat slappe warmhoud eten wat je vaak ziet in andere wokrestaurants.

Een nadeel vond ik dat er wat te vaak werd gevraagd ( door een onervaren jong barmeisje) of we iets te drinken wilden, ook toen iedereen nog een bijna vol glas had.

Verder alles helemaal naar wens en dat voor een heel vriendelijk prijsje.

Voor ons absoluut voor herhaling vatbaar.