1. Tsja, het was vrijdagavond, 3 tweetjes, hoe komt dat? In het al wat verdere verleden mocht je op vrijdag avond hopen dat er onaangekondigd nog een plekje vrij was. Zou het komen doordat de gastvrouw eigenlijk alleen maar aandacht had (en aan tafel ging zitten) bij blijkbaar goede bekenden en daardoor geen aandacht had voor andere gasten?
    Gelukkig deed de juffrouw die ons serveerde het uitstekend, aardig, attent en vlot. En dan de prijsstelling €16,50 is zelfs voor een kreeftenbisque aardig aan de prijs! Geen toast er bij, maar wel, eerlijk is eerlijk een 5-tal stukjes kreeft aangetroffen en het smaakte uitstekend. € 5,-- voor een koffie mt de lekernijtjes erbij is niet te veel, maar wat als je alleen maar een kopje koffie wilt? Geen keus.
    Nee, zonder nagerecht €130 aftikken voor met zn tweetjes (paar frisjes en 3 glaasjes wijn) is toch wel dapper aan de prijs.
    Maar goed, even slikken, even sparen en we zouden het nog een keer kunnen proberen...

1. Wanneer u navraag had gedaan, zou u te horen hebben gekregen dat de benden haar ouders waren, die voor langere tijd naar aruba gingen. Op weg naar hotel op Schiphol nog even wat hebben gegeten bij hun dochter en haar vriend. Lijkt me logisch dat ze even bij haar ouders ging zitten. Hieruit blijkt dat het niet altijd is wat men denkt.