Op dit adres zit nu: Brasserie V

1. De avond verliep goed, prima eten. Niet alles vers, duidelijk dingen zo gekocht of uit een pakje. Jammer! Verder werd het eten best snel geserveerd en smaakte het prima en vriendelijke bediening.

Maar vanaf het toetje ging het mis, duurde heel lang, was iets misgegaan met doorgeven, werd wel netjes tegen ons gezegd en daarna werden wij vergeten. We werden niet meer aangekeken en konden dus ook niks meer bestellen, personeel was met zichzelf bezig.

Toen besloten om op te staan, te betalen en ergens anders koffie te gaan drinken. Personeel werd erg luidruchtig bij de bar. De muziek ging ook steeds ineens veel harder, hadden de gratis versie van spotify aan staan, met steeds reclame tussendoor. Moest de bediening steeds ineens hard rennen naar de geluidsinstalatie om hem zachter te zetten.