1. Heb de voorgaande reviews gelezen en ben het met alle eens. Moeilijk is dat, dingen waren goed, dingen waren matig. Bijzonder was het eten niet, wel smaakvol maar allemaal erg standaard en basic tot het minimum. Voor alles bijbetalen, véél te kleine wijnglazen, dat niveau. En dan weer wel een leestafel maar je krijgt eten zo snel dat je de eerste pagina nog niet uit hebt.
    Ik nam een spies, niet meer dan een lang eind op een bord met te kleine stukjes. Een floddertje hoopje groen (voor de versiering of de vitamine?) en verder dus helemaal niets op het bord. Daar hoef je geen kok voor te zijn te meer daar een enkel spiesstukje nog iets verbrandt was ook. De mosterdsoep was wel lekker maar te dik. De pepersaus leek als basis mosterdsoep te hebben (of andersom).
    Voor de sfeer en ambiance hoef je echt niet te gaan -of zelf meenemen- maar de prijs/prestatie doet wel meer verwachten. We aten beiden mosterd soep, kippelevertjes en saté. Verder niets. Het kan toeval zijn maar de kippelever-eter is 's avonds compleet leeggelopen. Omdat dit restaurant geen email heeft meld ik het hier maar, anders had ik het privé gemaild. Het is moeilijk aan te geven waarom maar het gevoel is; geen herhaling. De prijs/prestatie is echt niet goed.