1. Afgelopen dinsdag gereserveerd om hier te eten aangezien het altijd zo druk is moest het wel goed zijn toch?

Bij binnenkomst werden we zeer goed geholpen we hebben een leuk plekje gekregen bij het raam en alles was naar wens. We mochten alvast een drankje bestellen en kozen voor de gezelligheid van wat rode wijn. Uiteindelijk mochten we proeven tussen 2 heerlijke wijnen en hebben we een keuze kunnen maken. De jonge die ons hielp was zeer vriendelijk.

Helaas hoe mooi het ook begon zo slecht het ook afliep. Je hebt genoeg keuze om te bestellen en na 3 rondes dus in totaal 12 gerechten geprobeerd te hebben wisten we niet hoe snel wij weg moesten. Het eten was 3x niks. Het waren gewoon kant en klare diepvries producten dat zo werd gefritureerd of gebakken. Kip wat ik ook bij de snackbar haal, garnalen die korrelig waren en zalm wat gewoon smakeloos was. Wat een zonde van het lekkere wijn.

Uiteindelijk 43 euro voor betaald voor 2 personen. Dan gooi ik daar liever 2 Euro er boven op en ga ik wel gewoon lekker uiteten zoals shushi of een 3 gangen menu bij een goed restaurant.

Kortom, mij zie je daar niet meer terug.

3,9