in Nijmegen

Goede service & strikt "home made - vers beleid"

1. Afgelopen weekend een bezoek gebracht aan dit bijzondere restaurant in Nijmegen. Voor mij was dit de eerste keer en was onder de indruk! Ik ben zelf niet het type die alles aan de boom wil hangen maar kan het nu niet laten.

Tijdens het plaatsen van een reservering was ik al zeer te spreken over dit eerste contact. Vervolgens aangekomen werden we met open armen ontvangen. Na de kennismaking met beide gastvrouwen was ik al aardig in mijn sas door het glaasje Manzanilla Sherry, eindelijk een zaak waar dit standaard in het assortiment zit.

Onze keuze was gevallen op "de wandeling door de kaart van zeven gangen" en uiteraard als wijnliefhebber en vinoloog ook gekozen voor het bijpassend wijnarrangement. Graag zou ik u vertellen wat voor lekkers we gekregen hebben maar dit zou het verrassende element van dit diner ontrafelen dus raad ik u aan om dit zelf te ontdekken!

Enkele high-lights vond ik wel de wijn die geschonken werden bij gang 1 en gang 3, gewaagd maar niet ondoordacht! De perfecte keuzes van gastvrouw en eigenaresse Sarah Norris.

Alles wat uit de keuken kwam was goed op smaak een streelde mijn tong, goede porties en perfect gepresenteerd. Een zaak waar ik nog vaak terug zal komen!