1. Wij hadden van iemand als bedankje een dinerbon kado gekregen voor het all-in menu van dit restaurant. We zijn in juli van dit jaar bij dit restaurant gaan eten. Voor het bedrag van 32,50 incl. drank verwacht je geen haute cuisine, laat dit duidelijk zijn. Het was meer de entourage eromheen.
    Die avond werden we in eerste instantie geholpen door een hork van een ober. Dit werd helemaal duidelijk op het moment dat het voorgerecht (carpaccio) geserveerd werd. Deze werd mij over de tafel aangereikt. Als het nu was vanwege het feit dat de ruimte te krap was zou ik zeggen oke, het was meer het feit dat deze ober niet zo'n zin had om om te lopen. Achteraf gezien, gelukkig, maar doordat ik het bord vastpakte voelde ik aan de onderkant viezigheid en daar zaten nog etensresten. Ook dit kan gebeuren, dus ik gaf bij onze ober aan dat ik mijn voorgerecht niet van een vies bord ging eten. De blik die ik kreeg was duidelijk ;-) Even later kreeg ik alsnog mijn voorgerecht, inmiddels via een andere wel vriendelijke ober geserveerd. De carpaccio was van het vieze bord op een ander schoon bord geveegd en onder een camouflage van groen verborgen, was eerst niet. Ik kan er niets aan doen maar dan bekruipt mij het gevoel dat er ook nog een keer overheen geniest is. Op zo'n moment heb ik gegeten en gedronken op zo'n locatie. Even later kwamen, volgens mij de eigenaar en zijn vrouw met kratten en flessen door het restaurant naar binnen, erg gezellig als je dan aan het eten bent.

Nadat zij hun waar weggebracht hadden, schoven ze aan een tafel om een hapje te gaan eten. Prima, het zijn ook mensen. Ik heb met verbazing gekeken naar alle bedrijvigheid, voorkomendheid van het personeel voor de tafel van de "eigenaar". Toen wij klaar waren met ons all in diner en wilden afrekenen krijg je de vraag of alles naar wens was. Ik heb daar negatief op geantwoord. Even later kwam een zeer vriendelijke ober (bedrijfsleider?) informeren waardoor dit kwam. (ondankbare taak trouwens) We hebben onze ervaringen met hem gedeeld en kregen een kop koffie aangeboden. Door het feit dat deze ober open stond voor onze opmerkingen gingen we niet geheel met een ontevreden gevoel weg, dit was puur aan hem te danken.

Dit restaurant beveel ik dus niet aan bij bekenden.