1. Ik heb samen met mijn vriend heerlijk gegeten in restaurant Elegance. Wij hebben daar a la carte gegeten. Ik had de gamba's en mijn vriend de chateau briand.

Gamba's waren echt zalig en de chateau briand was volgens mijn vriend ook om te smullen.

We hebben heerlijk gedineerd. De sfeer is gezellig, gemoedelijk met veel kaarslicht, wat ik erg leuk vond. Personeel erg attent en geestig. Als je echt een gezellig romantisch avondje wil gaan uit eten, is Elegance een aanrader.

Vorige recensies van florence

• Ook ik heb heerlijk gegeten in restaurant Elegance en zelfs overnacht in hun Bed and Breakfast wat er boven ligt. Ligging is mooi. Vlakbij de grote markt in Haarlem, hartje centrum dus.

Wat mij erg opviel in dit restaurant dat de gastvrouw alles in de smiezen had. Ze had een goed overzicht. Personeel is erg vriendelijk en gastvrij.

Ik had gekozen voor de "chateau briand". Een geweldig lekker stuk vlees wat werkelijk op m'n tong weg smolt.

Al met al is mijn weekend in Haarlem echt leuk en gezellig geweest, mede door het verblijf, goed eten en gastvrijheid van Restaurant/ B&B Elegance.

Als alleenstaande man heb ik me erg thuis en welkom gevoeld.