1. Goed gegeten, alleen een teleurstelling eraan overgehouden.

Met 6 volwassenen en 6 kinderen gereserveerd. Spelen bij avonturenland was in de prijs begrepen. Allemaal een lekkere pannenkoek besteld en wat drinken. Ruim €160 afgerekend en met een volle maag naar huis. De volgende dag bekijken we nog eens de rekening en komen erachter dat wij €15,00 hebben betaald voor de kinderen even te laten spelen in avonturenland. Jammer dat was niet afgesproken en bij nabellen werd ons duidelijk gemaakt dat het toch echt op de kaart vermeld stond.

Jammer hoor, geen aanrader dus

2,8

1. Een kinderpannenkoek is inderdaad inclusief spelen in Avonturenland, wat u niet vermeld in uw recensie is dat jullie gekozen hebben om grote pannenkoeken te nemen ipv kleine, ik vind het niet meer dan logisch dat er extra berekend wordt, ook vergeet u te vermelden dat jullie een stuk gebak hebben gekregen voor de jarige met daarin een vuurwerk.
    Ik vind het echt onbegrijpelijk dat jullie zo een recensie plaatsen terwijl jullie allemaal lekker gegeten en gedronken hebben en de kinderen hebben uitbundig gespeeld....en dit dus voor jullie geen aanrader is??