1. Kienmeester

Tijdens ons verblijf op Ameland al meerdere malen geweest. We verbleven ook erg dichtbij. En aangezien dit de enige strandtent in Buren is...

In het weekend staan er andere mensen dan doordeweeks, en dat is te merken. In het weekend verloopt het allemaal wat chaotischer. Tafels blijven langer onafgeruimd en bediening die bestelling op neemt is moeilijker aanspreekbaar.

Tijdens een regenbui verhuisden alle mensen van het terras buiten naar binnen. Dit zorgde voor enige chaos bij personeel. Wie zat waar buiten en waar zitten ze nu binnen?

Doordeweeks verloopt het allemaal wat beter. Wat me opviel is dat er vandaag (maandag) meer mannelijk personeel aanwezig was. Tafels werden snel afgeruimd en schoongemaakt.

Eten (tosti's/boterham kroket) liet niet al te lang op zich wachten en smaakten prima. Ook de drankjes werden op tijd geserveerd na opname bestelling.

Ik heb het vermoeden dat het in het weekend allemaal wat chaotischer kan verlopen voor het personeel.

6,7