in Hoeven

Mythos brengt Griekenland dichterbij!

1. arie krombacher

Zeer veel keren gegeten. Smaakt altijd goed, is erg gezellig en meestal krijg je na circa een half uur de menu kaart.

Dat heb ik dan zelf gezegd, kan je eerst je ouzo en je biertje (mythos!) opdrinken en alvast beginnen met te genieten. De bediening is erg vriendelijk en snel, en omdat ik er veel keren geweest ben ken ik iedereen en iedereen kent ook mij.

Als ik wijn bestel krijg ik gelijk de wijn die ik altijd heb, automatisch mayo bij de frites enz enz. Als ik binnenkom staat er al direct een ouze en een mythos.

Vaste klanten bedienen ze erg goed en zo hoort het ook. Ook de eigenaresse ken ik erg goed, en omgekeerd ook.

Kortom een zeer goed, gezellig en lekker restaurant om te gaan eten.

Vorige recensies van arie krombacher

• arie Krombacher

Zeer veel keren gegeten en gedronken. My favourite hangout. Je krijgt inderdaad af en toe pas na een half uur de diner kaart gebracht, maar dat heb ik dan zelf gevraagd, en dan kan je eerst even lekker van de ouzo en de mythos genieten. Iedere keer weer lekker om daar te eten en even te zijn, speciaal met de airco, want dat maakt het toch iedere keer weer aangenaam. Zeker aan te raden want is iedere keer weer super.

• arie Krombacher

Meerdere jaren vaste klant. Vriendelijk personeel spreekt nederlands engels en natuurlijk grieks. Je kunt er zeer lekker eten, en je kunt het zo lang en duur maken als je zelf wilt. Er heerst een zeer gezellige sfeer, dat je direct merkt als je binnenkomt, en bij die binnenkomst krijg je ook altijd een glaasje ouzo als welkomstdrankje, erg lekker vooral als het lekker koud is (de ouzo dan). Ook de wijn die ze hebben smaakt uitstekend bij het eten. Ook lekker mythos bier en speciale metaxa (40 en 60 jaar oud). Verder hebben ze regelmatig live muziek, en dan is altijd erg druk dus op tijd reserveren. Maandag's zijn ze, net als meerdere restaurants, gesloten.