1. Vandaag met vrouw en kinderen heerlijk gegeten. De kids beiden een kinderpannenkoek, mijn vrouw een met champignons en salami. Helaas voor de pannenkoek van mijn vrouw had ze meegegeten met de pannenkoeken van onze kids dus kon ze die van haar zelf eigenlijk niet meer op, maar hij smaakte goed.

Ik zelf had de biefstuk geprobeerd en ik moet zeggen dit is voor mij de eerste keer dat ik bij een pannenkoekenhuis ook echt goed gegeten heb. Chapeau voor de kok die deze biefstuk medium voor mij bakte, dit samen harries gewikkeld in spek, aardappel gegratineerd en lekkere salade. Zeker de 19,50 euro waard waar ze wat betreft de kwaliteit nog wel iets extra's mogen vragen.

Ambiance is echt geweldig mooi ook, voor familie Westdijk van harte met jullie prachtige en buitengewoon heerlijk idee van de voortzetting van jullie traditie die in Rheden is begonnen.