1. Sagittarius

Donderdag middag zijn wij naar de Krim gegaan in Hoenderloo omdat wij op de doeken hadden gezien dat je er ook kon boogschieten. Even wachten en toen kwam er een aardige jongen naar ons toe die ons dan zou begeleiden met het boogschieten. Hij moest de attributen even klaar zetten, dus zodoende konden wij in de tussen tijd even een drankje nemen. Zodra het allemaal klaar stond, kwam de begeleider naar ons toe. En zo liepen wij naar een mooi stukje terrein in een klein stukje bos, inclusief 2 picknick tafels waar we mooi op konden zitten.

De begeleider stelde zich voor aan ons en vertelde ons heel duidelijk hoe je met de boog moest omgaan met een voorbeeldschot. Natuurlijk kwam die van hem meteen in de roos. Toen was het de beurt aan ons, meteen een goede score van 100 punten dus helemaal niet slecht.

Toen wij de eerste ronden erop hadden zitten, vertelde de begeleider dat hij zelf al 4 jaar aan boogschieten deed en er veel plezier in had. Wij vonden dit leuk om te horen, aangezien wij heel veel leuke informatie erover kregen waaronder dat de bogen die wij gebruikten recurve bogen zijn. Zo gingen we nog een tijdje door todat helaas de tijd er al weer op zat. Maar graag wil ik de begeleider nogmaals bedanken voor de ontzettende leuke tijd die wij hebben gehad. De Krim treft het maar met zo'n begeleider!!