Op dit adres zit nu: Loetje

1. Ik heb drie keer gegeten bij de BoatHouse.

Qua terras is het een fantastische locatie en er wordt redelijk vlot bediend :).

Het is een prachtig restaurant, maar de bediening en het eten laten in het restaurant zeer te wensen over!

In twee van de drie bezoeken heb ik mijn gerecht terug gestuurd naar de keuken. In het eerste geval was de biefstuk doorbakken en koud en in het tweede geval was de wildschotel nog gewoon koelkasttemperatuur! Echt schandalig!

Prijzen zijn redelijk, maar erg hoog voor de service en kwaliteit.

Ook vrienden en directe familie hebben slechte ervaringen bij dit restaurant. Dit vooral als er met grotere groepen wordt gegeten, wat het des te meer teleurstellend maakt.

Als dit restaurant, wat op een absolute top lokatie ligt, op gedegen en fatsoenlijk manier gerund wordt, dan zou het in het weekend afgeladen moeten zijn!

Ik zou zeggen doe wat met het geleverde commentaar en maak er de top tent van die het kan zijn :) Succes.

"De klant zorgt voor het brood op de plank en verdiend met respect behandeld te worden."

4,5