1. A van Dijk

De ervaring in dit pannenkoekenhuis is heel divers. Laten ik positief beginnen, het bedienend personeel was gewoon goed. De negatieve kant is dat dit pannenkoekenhuis zich uitgeeft als zijnde rolstoeltoegankelijk, waarbij ik mij afvraag of ze weleens daarover nagedacht hebben! Als je aangeeft dat je rolstoeltoegankelijk bent waarom bouw je dan geen WC op de begane grond? Wij moesten met een zwaar gehandicapt meisje vertrekken zonder iets te hebben gegeten omdat dit gehandicapte meisje niet kan traplopen maar wel nodig naar de WC moest. Het bedienend personeel gaf wel de optie om in een pand iets verderop naar de WC te gaan, aangezien deze ook bij deze zaak hoorde. Daar aangekomen was deze al gesloten aangezien zij dichtgaan om 5 uur op koopavond. Ja dat vond het personeel wel heel vervelend maar ze hebben het ook al wel vaker meegemaakt met andere gehandicapten en ouderen. Triest als jij jezelf als rolstoeltoegankelijk op de kaart laat zetten maar deze rolstoelgebruikers geen toegang verschaft naar de toiletten. Met andere woorden kom maar binnen zolang je maar niet naar de WC moet!!

1. Beste A van Dijk, het spijt ons te horen dat vanwege onze toiletten op de eerste etage zijn, u niet een volledige ervaring bij ons in Holland kampen heeft beleefd. Ons restaurant in Kampen is rolstoel toegankelijk, echter zijn onze toiletten dat daar niet. Wij mogen gelukkig regelmatig gasten ontvangen die afhankelijk zijn van een rolstoel maar geen gebruik maken van het toilet. Het alternatief wat wij in de directe omgeving kunnen bieden is het enige wat binnen onze mogelijkheden ligt . Het spijt ons dat u de beoordeling voor prijs/kwaliteit en eten/drinken met een laag cijfer heeft ingevuld terwijl u daar geen gebruik van heeft gemaakt. De service die we bieden in alle opzichten doen we met alle plezier en binnen onze mogelijkheden. Hopelijk dat u in de toekomst toch een volledig moment bij ons beleefd, wellicht in onze vestiging in Holland Zwolle, waar de toiletten wel op de begane grond zijn. Vriendelijke groet, Holland.