1. Afgaande op de goeie recensies hebben we besloten om bij deze pizzeria in Klazienaveen te gaan eten.

Om maar gelijk met de deur in huis te vallen: Pizzeria Bella Italia Cairo is het voor ons net niet. De pizza's zijn goed, dat wel maar wat hier volledig ontbreekt is de sfeer van een echte pizzeria.
    We hadden het gevoel dat we in een snackbar zijn terechtgekomen. Je zit er niet gezellig en de muziek past totaal niet bij de bij sfeer die je in een pizzeria verwacht.
    Ik kreeg zelfs nog een glas bier van opgeschoten jeugd over mij heen. We zijn ook eerder vertrokken dan we plan waren en hebben hier ook geen nagerecht meer genomen. We hebben thuis maar koffie gedronken.

Samenvattend: de pizza's zijn goed, maar je mist de sfeer die je verwacht in een fijne pizzeria. Het is het net niet.