Op dit adres zit nu: De Kompaan

1. Lopend door de Grutstraat op zoek naar een gezellig restaurant bij Bikken naar binnen gelopen. Warm welkom door medewerkers, gastvrij ontvangen.

Runder carpaccio en runder spare ribs van de kaart. Nooit gehad en erg lekker, zeker een aanrader! Garnering op de borden bij het hoofdgerecht top. Aardappels en friet uitstekend.

Dochter speelt ondertussen op de speelzolder waar begeleiding aanwezig was, met een gerust gevoel kunnen genieten.

Bediening goed, prijs/ kwaliteit goed, sfeer meer dan goed. Kortom, een zekere aanrader en zeker voor herhaling vatbaar.

Mijn vrouw wilde een tweede voorgerecht als hoofdgerecht met wat aanpassingen i.v.m. een dieet, dit was geen probleem. Bij het afrekenen werd rekening gehouden met het tweede voorgerecht.

Bij vertrek ontvingen we ook nog een bon van 10% korting op het volgend bezoek. Deze gaan we zeker gebruiken!