Restaurant verhuisd

Op dit adres zit nu: Pazze e Pizze

1. P. de Jonge

Vrijdag 15 augustus 2014 na de Indië-herdenking naar Si-Des. Verwachting was groot, ik had wat positieve reacties gehoord. Centrum Den Haag. De tafel werd pas schoongemaakt bij het opnemen van de bestelling. Slechte binnenkomst! Geen bier en slechts 1 soort light drink. Geen bier omdat ze (nog) geen vergunning hebben. Gado gado en lamssaté besteld. Ik kreeg geen bestek bij de gado-gado. Pas toen de sateh kambing werd opgediend, kreeg ik bestek. De gado gado was lekker. De saté kambing minder. Een stokje was duidelijk rundvlees, gezien de grove structuur en smaak. De andere drie stokjes waren pezig, waarvan één niet geheel gaar. Verder kreeg ik de schuld van het vuile tafeltje. Ik had maar aan een andere tafel moeten zitten want er waren lege tafels genoeg! De brutaliteit. Ze zei ook nog "ik sta hier maar alleen meneer." Geen excuus voor een verder bijna leeg restaurant! Volgende keer maar weer bij de concurrent eten, betere keus genoeg in hartje Den Haag!