1. Na 20min stil te hebben gestaan in de Mc Drive was ik eindelijk aan de beurt, krijg mijn bestelling en controleer deze een stukje verderop. (omdat ik bij eerdere bezoeken al een aantal keer het verkeerde gekregen had)

En jawel hoor, er klopte weer niets van, als het nu enorm druk zou zijn kan ik me er iets bij voorstellen, maar er was nagenoeg niets te doen.

Tot 3 keer toe nogmaals de verkeerde bestelling gekregen, heb het uiteindelijk opgegeven en maar gegeten wat er in die zak zat, bleek daar ook nog eens niets van te kloppen. Op de reclame van hun nieuwe "kip sensatie"zie je tomaten, deze kon ik bij mijn broodje niet ontdekken en de heerlijke saus was eveneens ver te zoeken. Aan het einde van het broodje proefde ik een vleugje hiervan.

Ik hoop dat iemand van Mac Donalds Nederland dit leest en eens aktie onderneemt tegen deze vestiging!