in Bussum

€€€
  1. Als je positief schrijft over een zaak als Restaurant Soigné in Bussum, moet je toch minimaal een keertje terug, om zeker te zijn. En ja hoor, het was nog even goed als de vorige keer. Wel blijf ik de porties van de garnituur te krap vinden. Desgevraagd worden die aangevuld, maar niet iedere klant doet dat. En klaagt dan helaas achteraf over te weinig o.i.d. Sommigen willen zich nu eenmaal klem eten. Ondertussen heeft deze zaak een Michelinster, volgens mij de eerste die Bussum ooit heeft gehad. De keuze van gerechten zou iets groter mogen zijn, maar wat er op staat is absolute top.

Vorige recensies van Bert G.Wijntjes

• Tot mijn grote verbazing zit in het oudste deel van Bussum een restaurant, waar men weet hoe het moet en dat is in de Nederlandse horeca beslist geen dagelijkse ervaring.

De bediening is klassiek gekleed, vriendelijk en goed.
    Het eten is verfijnd en smaakvol en de sfeer dus prima.
    De wijnkaart is zeer uitgebreid en wijnen in alle prijsklassen zijn beschikbaar.
    De enige kritiek is, dat het garnituur wat ruimer zou kunnen, maar dat is een kwestie van vragen.
    Wil je voor weinig geld je klem eten, dan moet je hier niet zijn. Wil je top-eten op hoog niveau, dan is deze zaak de juiste keus.

Diner-datum 18-07-2009