1. We hebben vaker gegeten bij Bistro Ben in Silvolde, maar ze hebben duidelijk hun dieptepunt bereikt.

We hebben deze keer gekozen voor een vleesplateau voor twee personen. Echt onder de maat! Als je het menu moet geloven, krijg je 4 verschilende stukken vlees: biefstuk, mexicaanse steak, varkenshaasje en kipfilet. We hebben drie verschillende soorten vlees kunnen ontdekken. Er staat ook nergens dat je vier stukjes vlees met 2 personen moest delen! De stukjes vlees waren erg klein. Navraag gedaan, we moesten maar blij zij want omdat de stukjes vlees 'zo' klein waren hadden we een klein stukje kip extra gekregen.

Er lag op het plateau nog wat groente! Deze was koud. Twee kleine schaaltjes met stukjes appel/ vanille saus en een met rauwkorst voor 4 personen is wel erg weinig. Er werd niet gevraagd of we voldoende hadden, we moesten vragen voor meer. Pfff, ongelofelijk. Onervaren personeel. Lange wachttijden en de ambiance ziet er smoezelig uit. Prijs kwaliteit verhouding is onder de maat!

Dit was voor ons de laatste keer dat we hier zijn wezen eten!

1,6