1. D. Duursma

Omdat we een prima ervaring hadden, dachten we er goed aan te doen een waardebonkortingskaart te kopen voor € 20,00 en dus togen we op zondagavond 10 augustus 2014 vol goede moed naar Stadskanaal. Maar wat een afknapper!

Na het gebruikelijke welkomstdrankje en de bestelde rode wijn werden we vergeten. Toen we een lieftallige jongedame hierop aanspraken en vertelden dat we graag wilden bestellen en gasten die na ons binnen waren gekomen al lang hadden besteld, was het antwoord: "Ja, maar dat zijn vaste gasten van ons waarvan we weten dat ze altijd hetzelfde bestellen." Je moet verdorie het lef maar hebben!

Eindelijk na ruim drie kwartier wachten hadden we ons eten op tafel. Lauw! Wederom het personeel hierop aangesproken. Geen probleem en dus eventjes opgewarmd en opnieuw opgediend, maar wel zonder bestek. Toen we vervolgens ook nog 10 minuten hierop moesten wachten en vroegen of er een manager was die we even konden spreken, bleek deze niet aanwezig te zijn.

We zijn maar weg gegaan en komen hier dus niet meer terug.

2,2