1. Ik wil toch even reageren op de reactie van Maurice. Als het zo slecht was als jij zegt, dan vind ik dat zeer spijtig maar had wel gehoopt dat je dat ons ook vertelde. Want onze klachten worden normaal gesproken heel erg goed afgehandeld.

De kleine stukjes komt door de aardappeloogst maar ons personeel dient er wel extra goed op te letten, want klein wil zeggen kortere baktijd.

Ik zou graag willen dat je reageert op onze website dan kunnen wij dit goed maken. Nog even over het stukje bestelling aannemen. Als wij bezig zijn met een gast in de zaak is het enige wat we doen als telefoon rinkelt, diegene in de wacht zetten en dan door met de gast waar je mee bezig bent.

Daarna word de telefonische klant afgehandeld, die gaan nooit voor bij ons. Alles gaat op volgorde van binnenkomst. Ook als een telefonische bestelling word afgehaald kijken wij naar de drukte van gasten in de zaak en aan de hand daarvan word een tijd genoemd.
    Ik hoop dat je contact opneemt zodat je daarna een goede recensie kunt plaatsen.