1. Gisteren gaan eten met 11 personen bij de Tijd in Rijsbergen en allemaal niet tevreden, eerlijk gezegd. We kwamen al binnen, werden niet verwelkomd of onze jassen opgehangen. Maar goed, uiteindelijk gingen we zelf maar ergens zitten (ondanks de reservering).

Personeel was niet erg benaderbaar en vriendelijk. Opnemen van alle bestellingen duurde nogal even. Ook kregen we een aantal keer de verkeerde drankjes op onze tafel. Het personeel had niet veel kennis van de kaart. Doordat het niet druk was en er 4 personeelsleden bij de bar luid stonden te kletsen, voelden we ons niet erg welkom en hadden we het idee dat het eten van ons bord gekeken werd. Erg jammer.

Verder over de sfeer en het restaurant zelf, je hebt niet het idee dat je in een echt restaurant zit, meer in een luxe eetcafe.

Kort samengevat: slechte bediening en het eten is vrij duur als je kijkt wat je ervoor krijgt. Slechte prijs/kwaliteitverhouding en niet aan te raden dus.