Op dit adres zit nu: Attica

1. Om te beginnen was het eten heerlijk! De bediening was oke, maar ook zeker niet meer dan dat. De ambiance is goed. Sfeervol.

Echter naast de reguliere drankjes bestel ik altijd graag een karaf of glas kraanwater. Op mijn vraag of ik dit kon krijgen werd er gevraagd of ik Spa blauw wilde hebben. ( Nee, en zeker niet een hele karaf!) Ik vertelde hem dat ik water wilde hebben, maar dit kon niet. Wij schenken geen water werd er gezegd. Dat dit belachelijk is mag duidelijk wezen. Nog belachelijker is dat bij een bezoek aan het toilet ik diezelfde man/eigenaar/ober een lekker koel glas koud water zie weg "slokken" achter de bar. Niet in de gaten van zijn actie lacht hij ook nog vriendelijk naar mij. Dit is voor mij werkelijk de druppel.

Ondanks het lekkere eten zal ik hier zeker niet terug komen! Tevens vind ik het ongepast in een restaurant je haren niet vast te binden als je een lang kapsel hebt. Ronduit smerig. Ook voor een man.