1. k. bezembinder

Ik ben laatst met een paar vrienden naar Nero in Bergen geweest om te dineren. Het smaakpolitie ok keurmerk deed ons vermoeden dat het wel een goed restaurant zou zijn.
    Bij binnenkomst was het zeer rustig en de bediening liet lang op zich wachten.
    Op het moment dat we hadden besloten om weg te gaan kwam er net iemand van de bediening en bood ons excuses aan en snel werd onze besteling opgenomen.
    Na lang wachten kwam ons voorgerecht: carpaccio. Het waren wel zeer kleine porties, ik was ze groter gewend dus er werden al grappen gemaakt dat een vergrootglas wel gewenst was.
    Na het voorgerecht duurde het vrij lang voordat het hoofdgerecht er aan kwam en drinken tussendoor bestellen bleek ook zeer lastig te zijn.
    Eindelijk kwam het hoofdgerecht, we hadden kogelbiefstuk besteld. Na het aansnijden van de biefstuk bleek het van binnen zeer rauw te zijn. Ik heb aan de bediening gevraag of ik de manager mocht spreken die op mij zeer arrogant en onbeleefd over kwam. Nadat ik de problemen had uitgelegd zei hij dat de kogelbiefstuk zo hoorde en dat het meeste personeel al naar huis was. (18.30 lijkt me een redelijke tijd om te gaan eten)

We keken elkaar verbaasd aan en zijn direct vertrokken. Wat een arrogante bal van een manager, ik raad iedereen aan om hier niet te gaan eten.