in Kaatsheuvel

Kindvriendelijke restaurant, 750 meter van de Efteling.

1. Afgelopen vrijdag ben ik met mijn ouders en mijn vriend naar de Bistro de Leckernij geweest. We werden van harte ontvangen en mochten aan de ronde tafel voor het raam zitten. We hadden wel even gevraagd of we de tafel iets mochten draaien want mijn vader zat dan fijner. De bediening hielp toen mee echt heel lief.

We hadden van te voren het bord gezien met de Zeeuwse mosselen en daar kwamen we ook voor. Ik kan me niet herinneren dat ik ze ooit beter op heb. Echt super lekker! De mosselen zelf, de sauzen en alles eromheen was heel erg lekker. Mijn vriend had gekozen voor de ossenhaaspuntjes, die waren ook heel erg lekker. Uiteindelijk hebben we ons avondje Bistro de Leckernij afgesloten met de nougatine ijstaart, die ook heel erg lekker was.

We hebben met zijn viertjes echt super gegeten. Alles kwam precies snel genoeg. Complimenten aan de kok en het meisje in de bediening dat ons de hele avond geholpen heeft.