Op dit adres zit nu: BUENO

1. Gisternamiddag even wezen eten. Hadden weer (nog steeds) een leuke 10 euro gerechten kaart. E.e.a. vanwege het 10-jarig bestaan. Mooi gedekte tafels. Mooi servies en vooral glaswerk. Jammer van de papieren servet. Wij namen de roodbaars (€ 10,-) met verse warme groentjes en krielaardappeltjes. Echt smullen! De groentjes bestonden uit diverse kleurtjes paprika, kleine topjes groene asperge en diverse boontjes en worteltjes. Alles lekker knapperig bereidt. Op het bord een mooi spiegeltje van een kreeftensaus voor bij de roodbaars die verpakt zat in een krokant jasje. We hadden ook géén graatjes. We dronken er rosé (Miguel Torres Mas Rabell Rosado, een krachtige kruidige rosé met een donkerroze tint in een droge volfruitige stijl voor Els € 3,75 p/glas) en pinot noir (Laroche Pinot Noir Vin de Pays D'Oc licht gekoeld met aroma's van rijpe zoete aardbeien en specerijen voor Rob € 3,75 p/glas).
    Na namen we een mooie kaasplank (€ 13,50), die absoluut top was, die we nog eens vergezelden met de bovenstaande wijnen. We werden verblijd met 6 à 7 soorten. Verder besjes en kwartjes vijg en mooie walnoten. Daarbij een stevige stroop met wat brood.
    De 10 euro gerechten zijn een echte aanrader en zeker qua prijs de moeite waard om eens kennis te maken met deze keuken.
    Alles samen was € 56,- We betaalden graag € 60,- want de bediening was, zoals meestal (Kim) joviaal.