1. Verschrikkelijke avond gehad! Nooit meer zal ik een stap zetten in dat restaurant! Saaie sfeer, de wok en grill was niet te eten, ook de frietjes enzo waren koud en hard. Sushi was niet te eten, zo droog.. De zoetigheden, koek en snoep, zaten nog in verpakking. Het is een restaurant, de klant kan toch wel meer klasse verwachten! Dan kunnen we beter naar de supermarkt, kant en klaar eten smaakt meerdere malen beter dan het eten hier... Ik ben zwaar teleurgesteld, we kwamen er met een groep van 6personen. En hebben €200,- euro moeten betalen. Ook omdat er regels waren van het all inclusive die nooit waren gementioned... (waar wij naar hadden gevraagd aan de telefoon tijdens het reserveren!!) Geen verse sapjes inbegrepen en wat je niet lust en laat staan is BETALEN. Wauw. Schande voor alle wok restaurants. Dat ze hun klanten zo bedriegen. Zo erg. Slechtse plek om te wokken ooit!

1,2