1. Toevallig afgelopen weekend nog gegeten, eten op zich was prima. Ook de bediening is goed, echter hadden wij een "hazelnoot-taartje" als nagerecht en dan verwacht je een klein taartje en geen punt taart.
    Minpuntje.

Ook vind ik dat je er vanuit mag gaan dat er standaard een saus bij een ribeye steak zit. Echter stond er op de rekening, 2euro voor een bakje champignon-saus. Nou, gaat het me niet om die 2euro maar je mag er toch vanuit gaan dat er bij een hoofdgerecht van 20euro+ een sausje zit, toch?
    Minpuntje2

Bezorgservice in het weekend is gewoonweg slecht, aangegeven tijden worden niet nagekomen. Zelfs niet als je zondagmiddag om 1600uur alvast besteld en bevestigd krijgt dat het eten om 1800uur bezorgd zal worden. Dan nog presteert men het om om 1925uur aan te komen.

Moet eerlijk toegeven dat ik, na een klacht ingediend te hebben, wel een korting heb gekregen van 6euro op de rekening. Maar ik ben zelf van mening dat je klanten beter geen tijdstip kan geven als je op voorhand weet dat je dit niet na kan leven.

Ook zijn de spareribs die bezorgd worden vaak wisselend van kwaliteit en heb ik het idee dat de minder mooie rib's gebruikt worden voor de bezorgservice en niet op een bord in het restaurant komen.

De beoordeling is voor het restaurant, voor de bezorging zou ik als volgt willen beoordelen : eten 6, service 4, prijs/kwaliteit 5