1. Wim vd Bosch

Gezien alle andere recensies, waren onze verwachtingen hoog gespannen. Maar helaas onze ervaring was niet erg positief. Wij hadden met 5 personen om 17.30 uur gereserveerd, maar het leek erop dat men er nog niet klaar voor was. De ontvangst was vriendelijk, maar vervolgens duurde het erg lang voordat de bestelling werd opgenomen. Het brood was ok, maar de tapenade was gewoon mayonaise zonder smaak. Een uur na aankomst kregen wij ons eten, terwijl wij op dat moment de enige gasten waren. De zeetong was goed, maar het vispannetje bestond uit stukken droge vis in een dikke saus zonder enige smaak, kortom erg teleurstellend. De aardappeltjes en de verschillende groentes waren prima. Minder belangrijk maar het viel toch op is dat basis enquête regels niet weren gevolgd zoals dames eerst laten bestellen en als eerste serveren, en ook geen bordjes voor het brood, zodat de hele tafel onder de kruimels zat. Bij een tafel verderop liet de ober een flesje cassis vallen dat over onze tafel spatte, en op mijn kleren terechtkwam. Excuses werden er niet gemaakt, wel werd er gevraagd of of ik een natte doek wilde hebben. Al met al geen restaurant waar wij terugkomen.