Op dit adres zit nu: Wieck

1. Voor mij was een portie frieten/patat altijd niks meer dan een snelle goed vullende vettige hap voor na het uitgaan of als ik te lui was om te koken, totdat een kennis van me uit Maastricht me naar het Tuutjse van Teunsje heeft gebracht. Mijn eerste gedachte was: daar heb je weer zo'n overprijsde toeristentent die mensen lokt met een apart klinkende naam, een overdreven mooie zaak, en veel te duur eten onder het mom "luxe". Nou ik zal dus compleet fout! Wat een heerlijke frieten, ik ben geen frieten kenner maar deze zijn tot nu toe de lekkerste die ik in mijn 30 jaar ooit heb gehad. En de prijs? Ik ben net een puntzak friet gaan halen met Belgische mayo, voor 2.50, dus de mensen die klagen over de prijs kwaliteit verhouding weten niet waar ze het over hebben. Het is waar dat sommige snacks iets duurder zijn dan bij de gemiddelde frituur, maar voor die 2 kwartjes die je meer betaald krijg je iets wat met de hand gemaakt word, en niet iets dat uit een fabriek komt rollen. Voor de rest heb ik ze altijd met een lach op het gezicht gezien. Ik heb het idee dat hun dit werk niet alleen voor het geld doen, maar omdat dit van die mensen zijn die gewoon het beste voor hun klanten hebben. Dit hele verhaal klinkt als een hoop hielelikkerei merk ik nu ik het terug lees haha, maar dat komt omdat het waar is. Ik wou dat ik meer plekken zoals deze wist te vinden,

Lang verhaal kort: ga eens een frietje halen als je kan, dan snap je waar ik het over heb. Niks anders dan tienen voor deze geweldige friettent.