1. Zeer slecht! Afrader.

De menukaart klopt van geen kant, buiten op de borden staan aantrekkelijke prijzen van pizza's voor € 6.50 en dag menu's voor € 9.95, maar in het boek staan veel duurdere prijzen. Als je naar de menuprijzen op de borden vraagt, krijg je een vaag antwoord dat je het mondeling moet onder handelen.

De patat was nog rauw, daarover geklaagd bij de bediening, die zei "Had je het maar eerder op moeten eten, nu is het uitgedroogd door de zon." Eén van ons had het menu onbeperkt spareribs genomen van € 18,95, lustte de patat er bij niet dus honger. Bij de 3de portie kreeg hij van de ober te horen dat hij zijn spareribs niet mocht delen met de kinderen, een valse beschuldiging. De kids hadden namelijk zelf een kindermenu spareribs gehad.

Het personeel is er vreselijk op gericht om nieuwe klanten zo snel mogelijk een bord eten aan te smeren. Je zit nog niet of de menukaart en het bestek ligt er al, je hebt het gevoel, nu kan ik niet meer weigeren.

Het bier was niet in te nemen, een zure smaak. Wc was te goor om er heen te gaan. Het voelt als een dreigend sfeertje, beetje maffia achtig. Een echte domper van een mooie dag Texel.