Op deze locatie zit nu 'Eten aan de Dijk'

1. Werkelijk een verschrikkelijk restaurant. Was eerst hartstikke leuk, lekker en gezellig, maar sinds de verbouwing (voor de helft snackbar geworden) en nieuw personeel is het in één woord verschrikkelijk. Twee van ons bestelden een ham-kaas pannenkoek die naar, ik kan het niet anders uitleggen, mest smaakte. Falafelschotel werd gewoon in de frituur gegooid, die er vervolgens zwart en hard uit kwamen, op de indian pannenkoek, waar volgens de menukaart vanalles opzit, zat maar één ingrediënt op. Toen we er wat van zeiden en ze het bord meenamen, kregen we dezelfde pannenkoek terug, alleen dan met een paar kroepoekjes erbovenop.
    Bediening was zeer slecht; verstonden amper Nederlands, brachten ons continue de verkeerde bestellingen en gaven een heet bord aan zonder waarschuwing.
    Ook de muziek stond achterlijk hard, wat de bediening nog minder ten goede deed. Om dit maar in een notendop te houden want het was echt een dramatische ervaring.
    Jammer dat dit zo'n slechte keet is geworden, ik eet hier in elk geval nooit meer.