1. Jonge, jonge, wat een slechte cafetaria zeg. Dacht ga eens lekker makkelijk in de buurt een frietje halen, normaal rijden we iets door. Bestelde 2 frietjes oorlog, 2 frikandellen speciaal en een kaasssouflee.

Friet werd uit de bak geschept en in een mandje gedaan, niet in het vet gehangen. Later vroeg ik of het oude friet was, die jongen stond me raar aan te kijken alsof ik iets abnormaals vroeg.

De bestelling is klaar. Ik vraag nog of hij er een friet oorlog van gemaakt had en kreeg onbeschoft te horen, ja dat vroeg je toch! Thuisgekomen was de oude friet niet te eten en er zat geen mayonaise op de friet oorlog. De uien van de frikandel waren veel te groot. Wou mijn beklag door de telefoon doorgeven, zijn niet eens bereikbaar.

Ik kom daar dus nooit meer en dat terwijl ze de klandizie hard nodig hebben daar in de Homberg met een grote bouwput voor de deur.