1. Zeer slecht bediening, we waren weg gestopt in het "verdom hoekje".
    Wrap/Tortilla waren erg slecht, te zout en de kip"(nou ja, dat moest het voorstellen) leek op rest vlees, hij was te scherp.
    3x besteld, alle drie niet opgegeten. Wijn glas werd tot 2x aan toe slecht gevuld. Bij de 2x heb ik er wat van gezegd en werd door 3 medewerkers uit gekafferd. Ik moest niet zeuren. Dat ging mij te ver aangezien we voor kraanwater ook gewoon geld moesten betalen.

Eet vaak in verschillende restaurants, maar zo slecht als dit maak ik bijna niet mee. Wij hadden overigens gereserveerd en moesten 30 min wachten. We kwamen met 6 personen, zaten over 2 statafels verdeeld. Er stond maar op 1 tafel een paar stukjes brood. Toen we naar onze tafel konden moesten we weer wachten. Ze hadden best aan ons kunnen verdienen maar 3x een drankje op een hele avond is best weinig als je er nog een paar meer had gelust. Maar mijn vrijgezellendag was super leuk, laat me niet op de kop zitten door slechte obers!

1,8