Restaurant verhuisd

Deze zaak is verhuisd naar Hoofdstraat 84, 7811 ES, Emmen

Op dit adres zit nu: Restaurant de Muzikant

1. Als Emmenaar toch ook hier maar eens bevestigen dat ik dit geen goed/aangenaam Italiaans restaurant vind. Zelf kom ik hier dan ook al jaren niet meer, maar onlangs werd in groepsverband beslist dat bij Sardegna zou worden gegeten.

En mijn ervaringen van destijds werden weer bevestigd, zowel voor mij als nu ook voor de anderen. Veel pizza's waren erg vet met veel stukken bodem aangebrand en een lasagne die zo bij de Sligro vandaan leek te komen.

Voor wat betreft de bediening geen klagen, maar dan moet ik daarbij wel zeggen dat wij gelukkig door de vriendelijke jongere garde werden bediend die dag en niet die schreeuwerige twee.

Al met al was het weer een teleurstelling, want je gaat er toch heen om even lekker te eten. Daarnaast wens ik overigens mijn geld niet indirect te besteden aan jongens die zonder enige uitzondering telkenmale mensen in gevaar brengen tijdens iedere bezorgactiviteit met hun asociale rijgedrag. Voor mij persoonlijk dus meerdere redenen om hier nu toch echt nooit meer een maaltijd te nuttigen.

Gelukkig genoeg alternatieven.