Op dit adres zit nu: La Place

1. Mylene Korevaar

Vroeger had AC de naam dat je daar goed kon eten voor een wegrestaurant. Die goede naam is geheel weg. Mijn man bestelde een schnitzel. Die was binnen 3 minuten klaar, zei de medewerkster. Dat klopt, want die wordt gewoon in de frituur gegooid. En smaakte totaal naar citroen. En daar betaal je 13,50 voor?
    Mijn vis was geheel koud van binnen. Hiervoor kreeg ik wel netjes een nieuw bord, wat gebracht werd. De mensen die vlak bij ons zaten moesten wat langer op hun eten wachten. Een personeelslid riep van een afstand naar deze mensen dat ze hun eten konden komen ophalen. Waarom werd het eten niet naar hen gebracht? En waarom dat geschreeuw in de zaak, dat is toch niet netjes?
    Vloer was vies. Er stond een meisje te vegen, maar lette niet echt op wat ze deed en de patatjes bleven op de vloer liggen. Personeel stond voornamelijk met elkaar te kletsen. Al met al vonden wij dat we veel moesten betalen voor slecht eten.

1,5