1. Helaas zijn wij niet tevreden over dit restaurant. We hebben 50 minuten op ons moeten wachten om het mee te nemen. Thuis aangekomen zat het in 2 verpakkingen waar het jus uit liep. 2 kleine bakjes voor 30 euro met een broodje erbij voor 2 hoofdgerechten. Sorry maar dit is pure geldverspilling voor het eten wat wij hiervoor terug kregen. Na ons kwam er nog een stel die gelijk hun eten opgediend kregen na tien minuten terwijl wij al een half uur op ons eten aan het wachten waren. Aan een andere tafel zat een groep mannen, ( zaken mannen ) als ik ze zo even kan beschrijven. Het hele personeel leek alleen maar aandacht te hebben voor die tafel.
    Heel jammer, dit was de eerste en zeker de laatste keer. De wat kleinere jongenman gastheer was druk bezig en is een goede aanwinst voor het restaurant, zag er netjes uit en probeerde alles zo goed mogelijk te laten verlopen. Jammer dat het zo lang duurde, het was het wachten helaas niet waard.

Dont judge a book by his cover