1. Matig restaurant, bij aankomst zat de kok te roken op de trap van de ingang. Slechte kwaliteit sushi. De tonijn had een ongezonde niet verse kleur en aan de garnalen zat een vreemde lucht. Ook de warme gerechten waren van matige kwaliteit. Er liepen 4 zeer jonge dames in de bediening die duidelijk niet ervaren waren. Ze liepen wat angstig om zich heen te kijken en waren totaal niet pro-actief en commercieel ingesteld. Om drank moest ik zelf vragen. Stonden onwennig bij elkaar te hangen bij de kassa.

Ik begrijp werkelijk niet dat mensen dit waarderen op een 8 of een 9. Waarschijnlijk is men dan niets beters gewend.

Kom eens naar Rotterdam. Daar zitten verschillende zeer goede sushi restaurants.

1. Reageer op J.Anus: Er is een reden waarom iedereen een 8 en 9 beoordeeld en jij niet. Iemand die de Japanse vreetschuren in Rotterdam beter vindt dan Sake sushi ziet ook geen verschil. Maar ja, iemand die op vakantie naar Vlissingen gaat heeft in algemeen geen smaak.