1. Op 3 augustus 2014 hier geweest.
    Na onze vraag aan de bediening of wij nog wat konden eten met de kinderen mochten wij een vrij tafeltje uitzoeken, en een drankje besteld. Wij vertelden dat wij ons graag wilden laten verassen en vroegen wat het alternatief voor de kinderen was. Hierop kregen we te horen dat het verrassingsmenu uitsluitend voor klanten met reservering was. We konden wel a la carte eten (teleurstelling 1).

Op het gebrachte schoolbordje stonden twee hoofdgerechten, zalm en steak Porto (teleurstelling 2). Gekozen voor nacho's vooraf en twee keer de steak Porto en twee kindergerechten.

Voorgerecht Nacho's, goed van smaak en leuk opgediend. Aanrader! Het wachten was lang maar daar kwamen de steaks en de kindergerechten dan toch. De steak arriveerde op een bord met een kommetje Port saus en een druppel knoflooksaus. Daarbij een bakje sla en bakje aardappel partjes. Het normale bestek had de grootste moeite zich een weg door het vlees te banen, het was well-done (niet gevraagd) en van onduidelijke komaf. De structuur leek nog het meest op kangoeroe vlees, maar dat is dan tenminste nog lekker. Dit vlees had geen smaak en zag er niet uit, samen met de karige bijgerechten voor € 20,50 pp een grote teleurstelling (nummer 3). We hebben beide ons vlees en de grootste deel bijgerechten laten staan. Ons commentaar aan de ober werd beantwoordt met een Oh prima, ik geef het door aan de chef. Een drankje wat werd aangeboden hebben we maar gelaten, we hadden het wel gezien hier. Jammer, geen tweede keer voor ons.

4,9