1. Ik heb hier 3 keer gegeten en alledrie de keren was het erg lekker. Maar wat ons alledrie de keren mateloos irriteerde was het volk aan de bar. We waren er op een zaterdagavond (mijn verjaardagsetentje), kregen we de grote lange tafel in het midden. Door al het rumoer van de mensen aan de bar konden we elkaar nauwelijks verstaan en alleen praten met degenen naast en tegenover ons. En dan moest je hard praten en goed luisteren. Gelukkig konden we na het voorgerecht een andere tafel krijgen.

Maar de keer daarna dat ik hier kwam eten (er vanuitgaand dat het toch niet altijd zo kon zijn en bovendien niet op zaterdag) was het precies hetzelfde. Het mag dan wel gezellig zijn om aan de bar te hangen, maar als deze mensen zoveel lawaai maken, eet en zit je ook niet lekker.

Bij de 3e poging zat er een groep van 10 zakenmannen aan de tafel naast ons. Ik had besloten om het nog een kansje te geven omdat het eten er erg lekker is, maar ik werd niet vrolijker van deze goedlachse en vooral luidruchtige heren.

Met dit restaurant heb ik het dus maar opgegeven. Het eten is er heerlijk en de bediening best vriendelijk, maar deze ervaringen weerhouden mij ervan om er weer te gaan eten.