1. Afgelopen zondagmiddag zin in iets?, iets?, iets lekkers in ieder geval. Tevens wilden we lekker knus en gezellig zitten, dus met z'n 2 naar de Vijvertuin. Wow! Lekker druk en leuke en gezellige gezelschappen. We namen een Kir Royal en daarbij werd een lekkere amuse, 'n velouté van vis geserveerd. Als vooraf namen we de scampi/coquilles en voor mij de zwezerik (keel) die eigenlijk een tussengerecht was. Alles super lekker. Een spaanse witte dronk er goed bij weg. Als hoofdgerecht de hazeboutfilet, waarbij de keuze van 1 filet of 2 mogelijk was, en zelf nam ik (doe ik nooit) de zwezerik (hart) nog een keer maar nu als hoofdgerecht, en wederom zalig. Bij de hazeboutfilets een mooie rode spanjaard en zelf dronk ik de witte verder. Nagerecht kwam er niet van, maar we hebben wel leuk aan de bar nog iets nageborreld en alvast voor het Wildfestijn gereserveerd op 21-11-2009. Moeten jullie ook doen. Kijk maar eens op hun website. Dan weet ik zeker dat jullie meteen bellen om te reserveren.