Op dit adres zit nu: Evviva

1. Als alles makkelijk was, zou ik alles alleen doen. Maar net omdat dingen ook moeilijk kunnen zijn, ga ik graag uit eten. Hoef dan nergens voor te zorgen, geen inkopen, geen voorbereiding, geen koken, geen afwas. Alleen maar genieten. En ik weet dat er dan soms dingen niet helemaal verlopen, zoals ik zelf graag zou willen, maar nog altijd beter dan ik zelf misschien zou kunnen.

En wat ik dan zeker NOOIT zou/zal doen........ is hier mijn ongenoegen uiten.

Voor de negatieve ervaringen die sommigen blijkbaar in dit restaurant ervaren hebben, daar heb ik maar één antwoord op........... "ik zou hier nooit meer terugkomen"............... des te meer en vaker hebben wij dan de mogelijkheid om hier te genieten.

Mochten de "negatievelingen" hun mening willen herzien, dan laat je heerlijk verwennen door dat wat de koks met heel veel plezier in een open keuken voor je klaar maken, tegen een wel zeer schappelijke prijs. En ben je dan niet tevreden met het resultaat............... roep meteen de eigenaar erbij............... vertel van je ongenoegen en ik weet zeker dat je dan op je wenken bedient wordt.

In elk geval blijf ik in dit restaurant genieten.