1. Ik heb een goed gesprek gehad met Mevrouw zelf/eigenaresse. M'n klacht werd gehoord en ik kreeg een tegoedbon, maar daar gaat het niet om. Fatsoenlijke benadering van klant en luisterend oor. Wat kan je meer verwachten, er wordt wat mee gedaan en dat is belangrijk. Bedankt voor de optimale benadering!
    Groetjes, Zomer.

Vorige recensies van zomer

• Samen met m'n man ben ik vaste klant en dalen wij regelmatig op jullie terras. Zo ook afgelopen woensdag 30 juli waarbij ik een heerlijke grande salade heb gegeten, wel wat veel dressing (uit een potje?)
    Kip en rauwkost is een gevaarlijke combinatie (weet ik), vooral met warm weer en hoge temperatuur. Bij thuiskomst al darmklachten, waarna 2 dagen ziekmelding en koorts volgden. De kwaliteit loopt terug in de keuken en dat is jammer.
    Hopelijk doen jullie wat met de ervaringen die op deze site neer gezet worden. Daarom ook m'n verhaal.