1. Aan de buitenkant ziet het er mooi uit met een groot terras voor het restaurant. Wij bestelden hoofdgerechten salade kip met kaasschilfers en pasta met gebakken champignons/rucola.parmezaanse kaasschilfers. Wat werd er geserveerd: een bord ijsbergsla en enkele stukjes gebakken kip en enkele kaasschilfers, een kleurloos en smakeloos geheel voor EUR 22,00. Daarnaast een bordje mie (wij konden het geen pasta noemen) met gekookte champignons en enkele kaasschilfers voor EUR 19,50. Qua portie niet meer dan een voorgerechtje. Kopje thee met een zakje rozenbottelthee waar rooibosthee gevraagd was voor EUR 3,00 belachelijke prijs, serveer dan verse thee.

Wij voelden ons duidelijk bestolen door hetgeen er opgediend werd voor zoveel geld. Prijs en kwaliteit en hoeveelheid staan in geen enkele verhouding tot elkaar. Misschien kwam het door de drukte? Dat vinden wij in ieder geval geen excuus. Op andere locaties op de Markt kun je veel beter, lekker en goedkoper eten dan bij Nata. Een eenmalige ervaring en daar blijft het voor ons bij. Jammer.

2,2