Op dit adres zit nu: Switi

1. Geachte mevrouw Zonneveld,

Hierbij willen wij als restaurant reageren op uw reactie.

Gisteren heeft u gebeld, na dik een uur, dat u niet tevreden was met uw bestelling. Er is toen aan u gevraagd of u de maaltijd al grotendeels genuttigd had. U gaf aan dat het al volledig genuttigd was, waarop er vanuit onze kant werd gezegd dat we op dit moment u alleen een korting kunnen geven op uw eventuele volgende bestelling. In het gesprek heeft u aangegeven dat u het niet een redelijke compensatie vind. Er is u toen gevraagd wat u dan een compensatie vind. U gaf toen aan dat u twee nieuwe maaltijden wenst te ontvangen zodat u dat morgen kan opwarmen en eten. U geeft nu aan in uw reactie dat het daar niet om ging. Waar gaat het dan wel om? U kunt niet verwachten dat als u alles al heeft genuttigd u twee nieuwe maaltijden van ons kunt ontvangen, zoals u dat gisteren telefonisch aangaf. Dat is net zoiets als u een week logeert in een hotelkamer en op de laatste dag zegt dat u niet tevreden bent en nog een week wilt blijven in een andere kamer. Wij vinden als restaurant dat we u een goed voorstel hebben gedaan, maar helaas bent u het er niet mee eens. Wij hebben het beleid dat als u bij ons besteld en merkt dat het eten niet goed is, dat we ervoor zorgen dat u meteen nieuwe boxen krijgt tenzij het al volledig is genuttigd. Zoals in deze kwestie.

Nogmaals, wij betreuren deze zaak.

Met vriendelijke groet,

Wok a Box.