1. Na een slechte ervaring een hele tijd geleden, nu toch weer bij 't Boshuys gegeten.

Prima ontvangst, en heel lekker gegeten. Sinds er een nieuwe eigenaar is er veel veranderd. Het samen delen menu van 3 gangen genieten was een prima keuze. Voldoende lekkere hapjes van de gehele kaart.

We komen zeker weer eens terug.

Vorige recensies van van Helmont en van de Koevering

• Gisterenavond 23 juni, ben ik met mijn Grouponbon gaan eten bij het Boshuys in Son.

We waren met 6 personen en kregen door de bediening het bordje met het speciale groupon menu voor ons.
    Iedereen kon zien wij Groupon aten.
    Het stond er dan ook heel groot op geschreven.

Na allemaal een keuze gemaakt te hebben, hebben wij besteld.

Als extra wilden we graag stokbrood met kruidenboter vooraf, na nogal vragen, het duurde erg lang!, werd dit geserveerd. Alleen de hoeveelheid viel enorm tegen. We kregen 8 kleine stukjes brood voor 6 pesonen met een miniem bakje kruidenboter.

Het voorgerecht was voor mij rivierkreeftjes en garnalen. Viel me helemaal niet tegen.
    Maar mijn vrouw die geen vis lust bestelde meloen met ham.

En wat kreeg ze, 2 veel te harde stukjes onrijpe meloen en 3 kleine plakjes vette ham met wat rucola sla, zonder dressing en veel te droog.

Het hoofdgerecht :
    Voor mij 2 scholletjes met wat groenten.
    Voor mjn vrouw kalfsgebraad, heel erg rood en de bediening had niet gevraagd hoe ze het gebakken wilde hebben.
    Ze vroeg aan de bediening of ze het meer door wilden bakken. Na enige tijd, de rest van het gezelschap was al bijna klaar, kwam dit weer terug, echter nog veel te rood, maar ja, toch opgegeten... Weliswaar niet door mijn vrouw maar door mijzelf.

We kregen ook 2 bordjes ( voor 4 personen ) met rauwkost en friet.

Echter toen we de bestelling hadden opgegeven bestelden we alvast wat friet bij, echter wat we kregen was het zelfde bordje. ( sla en friet )

Dus voor 6 personen krijg je normaal maar 2 bordjes friet en sla, erg weining dus.( friet kan toch niet zo duur zijn?)

We hebben tenslotte ook extra moeten betalen voor dit bordje friet met sla?

Toen het nagerecht.
    Daar ik niet zo van tiramisu houd had ik gevraagd of er een alternatief was?
    Nee, zei de bediening, dit hoort bij het groupon menu. Later kwam ze terug om te zeggen dat ik wel een kop koffie kon krijgen. Mijns inziens staat dit niet in verhouding.
    Toch maar de tiramisu genomen met vers fruit. Ook dit was een lachertje want het vers fruit bleek één aardbei, door midden gesneden, te zijn.

Ook de bediening straalde geen enthousiasme uit, ze waren onvriendelijk.

U begrijpt dat wij niet staan te springen om aan mensen uit onze omgeving positief over het restaurant te praten.