1. Een paar keer gegeten bij de Nachtwacht. Eten is goed, bediening is langzaam. Maar op zich geen probleem. Alleen op een Donderdag Meppeldag zijn wij zeer onaangenaam verrast.

Wij stonden voor de Nachtwacht lekker muziek te luisteren en kochten onze drankjes bij de Nachtwacht. Tsja, en soms moet je dan even naar de wc, maar dat mocht niet van het personeel van de Nachtwacht. Ik vind dit vreemd, ik ben klant en dan mag ik toch gewoon gebruik maken van hun toilet? Ik begrijp dat je niet jan en alleman in je zaak wilt hebben op een Meppeldag, maar sluit dan je zaak. Ze accepteren wel dat wij drankjes bij hen kopen, maar toiletgebruik mag niet. Alleen de lusten, maar niet de lasten.

Maar wat ik echt heel vervelend vond, was hoe onbeschoft het personeel ons behandelde. Sorry hoor, ik vind het normaal dat je beleefd te woord wordt gestaan. Maar dat was hier absoluut niet het geval. En het meest frappante was dat een vriendin van ons ook naar de wc moest en wel werd toegelaten! Dus nog inconsequent ook!

Hoewel ik het eten lekker vind, ga ik hier zeker niet meer naar toe. Laat de mensen van Nachtwacht eerst maar eens een cursus manieren volgen.